Winkeltas
Uw winkeltas is leeg
Mag ik mijn bestelling annuleren?
Ja. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen, gerekend vanaf de aankoopdatum.
*De reden opgeven is niet verplicht, maar wij stellen je feedback zeer op prijs om onze dienstverlening te verbeteren.
Mag ik mijn aankoop omruilen?
Ja, omruilen mag, binnen 14 dagen gerekend vanaf de ontvangstdatum.
Mag ik mijn aankoop retourneren?
Ja. Je hebt 14 dagen herroepingsrecht. Retourneren mag binnen 14 dagen gerekend vanaf de ontvangstdatum
Hoe retourneer ik op de beste manier?
Waarom moet ik een ruiling of retour tevoren aanmelden?
Door je retour vooraf digitaal aan te melden is je retour geregistreerd.
Bovendien, zonder voorafgaande retouraanmelding, kunnen wij niet weten dat je retour naar ons onderweg is. Dan zou het kunnen gebeuren dat er bij ons niemand aanwezig is om het aan aan te nemen van de koerier. In zo'n geval kan je pakketje zoekraken.
N.B. Uitsluitingen voor omruilen/terugzenden:
* Producten die zijn verzegeld om redenen van gezondheid of hygiëne, waarvan de verzegeling is verbroken na levering, zijn niet geschikt voor terugzenden.
* Hygiëne-strips, productetiketten, labels, zakjes en dozen dien je pas te verwijderen ná je beslissing om het product te houden.
*Voorkom waardevermindering/derving en zorg dat de producten netjes, schoon en onbeschadigd blijven.
* Bij waardevermindering/derving zijn wij gerechtigd derving-kosten* in rekening brengen.
Op welke manieren kan ik mijn terugzending vooraf aanmelden?
1. Heb je een account? Log in, maak 'n ticket aan, en meld jouw terugzending aan
2. Per Contactformulier
3. Per E-mail: [email protected]
4. Per Whatsapp: Klik op groene button hier direct rechts:
5. Maak een account aan, met als voordelen: ✔︎ Je beheert al je bestellingen en retouren op één plek ✔︎ Je Besteltsneller met je bewaarde adresgegevens ✔︎ Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Ik heb een vraag over mijn terugzending en wil eerst even bellen:
1. Met iPhone: klik hier en bel Klantenservice Ma t/m Vr 10-17 u.
2. Met telefoon: +31(0)703239695 Ma t/m Vr 10-17 u.
Geef hierbij altijd de volgende informatie:
Hoe (her)verpak ik mijn retour/terugzending correct?
Voorkom vuil worden, schade en waardevermindering*, door de producten schoon, goed en veilig te verpakken in een stevige, gave, om-doos.
Wat is het adres voor terugzenden?
|
|
Moet ik betalen voor terugzenden?
Ja. De kosten van de terugzending zijn voor rekening van de klant, wij versturen namelijk al gratis binnen Nederland.
Kan ik een retourlabel aanvragen bij Italian Design?
Nee, het spijt ons, wij hebben geen retourlabel, de kosten voor de terugzending zijn voor rekening van de klant.
Wanneer krijg ik als klant mijn geld terug nadat ik mijn aankoop heb teruggestuurd?
Na ontvangst, controle en goedkeuring van de terugzending, betalen wij het bedrag onmiddellijk terug, ofwel bij de eerste gelegenheid, ingeval van weekend of feestdag(en), doch altijd binnen veertien dagen na ontvangst van de retour.
Wij betalen terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gekozen bij de bestelling/aankoop.