Prof. advies; snel reactie op vragen 
Speedy zoekveld m. uniek programma
Goede Product-info en maattabellen
Snelle levering, zo mogelijk met één koerier

Annuleren, Ruilen & Retourneren

Mag ik mijn bestelling annuleren?   

Ja. Je hebt een bedenktijd van 14 dagen, gerekend vanaf de aankoopdatum. 
*De reden opgeven is niet verplicht, maar wij stellen je feedback zeer op prijs om onze dienstverlening te verbeteren.

Mag ik mijn aankoop omruilen?
Ja, omruilen mag, binnen 14 dagen gerekend vanaf de ontvangstdatum.


Mag ik mijn aankoop retourneren?

Ja. Je hebt 14 dagen herroepingsrecht. Retourneren mag binnen 14 dagen gerekend vanaf de ontvangstdatum   

Hoe retourneer ik op de beste manier?    

  1. Meld je retour vooraf aan, bij voorkeur digitaal, dan weet je dat jouw retour geregistreerd is. 
  2. Voeg bij: de pakbon, productlabels, tasjes, dozen, accessoires, brochures
  3. Schrijf ons adres erop, en jouw N.A.W. gegevens, en geef ons de tracking code per e-mail
  4. Verzend jouw retour binnen 14 dagen na de datum van ontvangst
  5. Bewaar het verzendbewijs van je retourzending, dan is je pakketje beter traceerbaar, mocht het onverhoopt zoekraken
  6. Mits aangemeld, zorgen wij ervoor dat er iemand is om het aan te nemen van de koeriersdienst
  7. Verzend je retour bij voorkeur in een stevige dubbelgolf kartonnen om-doos
  8. Dit is de beste manier om beschadiging te voorkomen en onverhoopt verlies van de retourzending
  9. Nadat wij jouw retour hebben ontvangen, bevestigen wij deze, en wij betalen je direct c.q. bij de eerste gelegenheid terug*


Waarom moet ik een ruiling of retour tevoren aanmelden?
 

Door je retour vooraf digitaal aan te melden is je retour geregistreerd.

Bovendien, zonder voorafgaande retouraanmelding, kunnen wij niet weten dat je retour naar ons onderweg is. Dan zou het kunnen gebeuren dat er bij ons niemand aanwezig is om het aan aan te nemen van de koerier. In zo'n geval kan je pakketje zoekraken. 

N.B. Uitsluitingen voor omruilen/terugzenden:

* Producten die zijn verzegeld om redenen van gezondheid of hygiëne, waarvan de verzegeling is verbroken na levering, zijn niet geschikt voor terugzenden.
* Hygiëne-strips, productetiketten, labels, zakjes en dozen dien je pas te verwijderen je beslissing om het product te houden. 
*Voorkom waardevermindering/derving en zorg dat de producten netjes, schoon en onbeschadigd blijven.
* Bij waardevermindering/derving zijn wij gerechtigd derving-kosten* in rekening brengen.  


Op welke manieren kan ik mijn terugzending vooraf aanmelden? 

1. Heb je een account? Log in, maak 'n ticket aan, en meld jouw terugzending aan 
2. Per Contactformulier
3. Per E-mail: [email protected]  
4. Per Whatsapp: Klik op groene button hier direct rechts:
5. Maak een account aan, met als voordelen: ✔︎ Je beheert al je bestellingen en retouren op één plek ✔︎ Je Besteltsneller met je bewaarde adresgegevens ✔︎ Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen


Ik heb een vraag over mijn terugzending en wil eerst even bellen:

1. Met iPhone: klik hier en bel Klantenservice Ma t/m Vr 10-17 u. 

2. Met telefoon: +31(0)703239695 Ma t/m Vr 10-17 u.


Geef hierbij altijd de volgende informatie:

  • je naam, adres, postcode en woonplaats en telefoonnummer
  • bestelnummer, orderdatum, productgegevens, productnummer(s), ordernummer


Hoe (her)verpak ik mijn retour/terugzending correct

Voorkom vuil worden, schade en waardevermindering*, door de producten schoon, goed en veilig te verpakken in een stevige, gave, om-doos.

Wat is het adres voor terugzenden?


Adres voor zending met Post.nl
 
Italian Design B.V.
Postbus 53177 
2505 AD  DEN HAAG
N.B.: Wij halen donderdags op bij Post.nl

Geef ons s.v.p. de track & trace code
  
* Ook mogelijk met handtekening voor ontvangst, iemand tekent en neemt het aan van de koerier. 


Adres voor zending met DPD of DHL:
 
Italian Design B.V. 
Laan van Poot 402 
2566 DL  DEN HAAG 

Geef ons s.v.p. de track & trace code
 
* Ook mogelijk met handtekening voor ontvangst, iemand tekent en neemt het aan van de koerier. 

Moet ik betalen voor terugzenden? 
Ja. De kosten van de terugzending zijn voor rekening van de klant, wij versturen namelijk al gratis binnen Nederland.   


Kan ik een retourlabel aanvragen bij Italian Design?
Nee, het spijt ons, wij hebben geen retourlabel, de kosten voor de terugzending zijn voor rekening van de klant. 


Wanneer krijg ik als klant mijn geld terug nadat ik mijn aankoop heb teruggestuurd?

Na ontvangst, controle en goedkeuring van de terugzending, betalen wij het bedrag onmiddellijk terug, ofwel bij de eerste gelegenheid, ingeval van weekend of feestdag(en), doch altijd binnen veertien dagen na ontvangst van de retour.
Wij betalen terug via dezelfde betaalmethode die je hebt gekozen bij de bestelling/aankoop.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pinterest Multi safe pay
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
Prof. advies; snel reactie op vragen 
Speedy zoekveld m. uniek programma
Goede Product-info en maattabellen
Snelle levering, zo mogelijk met één koerier